Ha ide kattintasz támogatod a csatornát

2013. november 8., péntek

Pesti út pár fotóval.


Éreztem hogy remegett a hegy a lábaim alatt és gyorsan lőttem pár képet a vonatról.
Mai nap mint egy olyan nap amikor olyat tesz az ember amihez nincs kedve is tökéletesen ramatyul telt el.
Megindultunk pestnek miközben az agyunk az út során alfában járt mindaddig amíg nem vettük elő a dslr fényképezőgépünket.
Több száz fotó készült amiből olyan 30 ra mondom azt hogy van is értelme és a beállítások is szerintem stimmeltek. Ebből mennyi kerül publikálásra egy ilyen dramaturgiával tarkított internet kapcsolaton keresztül? Sajnos nem sok. Minden esetre ilyen kis méretben is, de láthatjátok tatabányát az első képkockán (lenti képen) egy út széli pihenőhelyről fotózva. Majd egy találd ki mi van a képen fotó, és egy a pesti vonatról ahogy elsuhant alattunk. Körbe néztünk a kereskedelmi utcában ahol reménykedtünk hogy lencsetisztító ecsetet találunk a fényképezőgéphez de a sony szaküzletben csak igen kis méretű volt, játék fényképezőkhöz.
Vettünk egy olyan gumicukrot amire nem volt anyanyelvünkön összetétel rá írva. Egyedül csak német nyelven szólt a kis leírás amin kicsit fel is háborodtam hogy tudtommal kötelező magyarul rá írni az élelmiszerekre az összetételt. Azóta szegény haribo a kukában kötött ki mert rájöttem hogy marhán nem eszek ilyen mérget, és megváltam tőle rövid úton. Ennyi volna mára, hiszen el vagyok maradva egy srác parkour videóklippjének befejezésével amit levi társaságában filmeztem, és ebben a tempóban talán sosem érek a végére.
Mi lehet a bal alsó sarokban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése